تعمیر قطعات یخچال فریزر اسنوا در تهران کرج
نوشته شده توسط : lg

تعمیر قطعات یخچال فریزر اسنوا در تهران کرج

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید تخصص میخواهد و حتما برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فابریک استفاده نمود و لازم است بدانید که هر برندی متخص خود را نیاز دارد ، توربو سرویس با پرورش تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده توانسته به تعمیرات یخچال با برندهای مختلف بپردازد .هر کجای تهران یا کرج که هستید تعمیر یخچال در محل انجام میگردد ، پس نگرانی بابت مصافت نداشته باشید ، آخه توربو سرویس دارای شعبات مختلف تعمیرات یخچال در سراسر تهران یا کرج میباشد

قطعات یخچال فریزر اسنوا

کندانسور: یکی از بخش های مهم یخچال اسنوا که در همه مدل ها وجود داشته و عملکرد بسیار مهمی دارد، کندانسور است. کندانسور یا همان رادیاتور، جزء بخش های مکانیکی یخچال اسنوا است و در چرخه خنک سازی آن دخالت دارد. مرحله اصلی تبدیل گاز به مایع در این قطعه انجام می شود و به همین دلیل نیز از کار افتادن آن، می تواند مشکلات اساسی در سیکل سرمایشی یخچال اسنوا ایجاد کند. در این صورت، هم مصرف برق یخچال اسنوا افزایش پیدا می کند و هم احتمال فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد.

اواپراتور: اواپراتور یکی از قطعات کاربردی و مهم یخچال اسنوا است که خرابی آن منجر به ایجاد مشکلاتی در سیکل سرمایشی دستگاه می شود. این قطعه گاز را از حالت مایع به بخار تبدیل می کند و به این ترتیب، به فرایند سرمادهی در یخچال اسنوا کمک می کند. تعمیر اواپراتور یخچال اسنوا به دلیل اهمیت این قطعه، دارای حساسیت های ویژه ای است که باید به دقت رعایت گردند.

ترموفیوز: ترموفیوز یخچال اسنوا  یا فیوز حرارتی در تمامی یخچال‌ها وجود ندارد بلکه در یخچال‌های اسنوا به کار می‌رود که از نوع نفراست یا بدون برفک هستند. این قطعه در این نوع یخچال‌ها از اسنوا ضروری‌ترین قطعات محسوب می‌شود و عمده‌ترین نقش آن در یخچال اسنوا این است که دمای هیتر المنت نفراست را کنترل کند و مانع از آن شود که یخچال برفک بزند. همچنین وجود ترموفیوز در یخچال از خطر آتش سوزی یخچال فریزرهای نفراست می‌کاهد.

قطعات

ترمودیسک: ترمودیسک قطعی است برقی سرما بیش از حد حساسیت نشان می‌دهد و باعث قطع و وصل شدن شدن جریان برق به المنت می گردد

برد: برد و ظیفه این قسمت الکترونیک و کنترل کلیه قسمتها می باشد که توسط سنسورهای محیط و دیفراست به قسمت برد انتقال پیدا میکند هر کدام از این سنسورهاه خراب باشد به قسمت برد گزارش اشتباه می دهد هر یخچال فریزراسنوا  ساید سنسورهای مخصوص خود را دارند توسط تکنسین تعویض می ‌گردد

ترموستات: ترموستات قطعه‌ای است برقی و مکانیکی که توسط لوله نازک و بلندی سرمای قسمت های یخچال اسنوا را توسط لوله بلو به قسمت انتهای ترموستات که صفحه ای است ، دارای پلاتین که یک رشته برق را کنترل می کند ،با سرد شدن لوله بلو کپسول گاز ترموستات و منقبض و منبسط می شود که باعث قطع و وصل جریان برق به موتور می گردد و  وقتی فشار گاز در تریزون به هر علت پایین بیاید قسمت یخچال گرم و فریزر اسنوا خنک می باشد .

شارژ گاز: وظیفه موتور مکش و فشار گاز که اصطلاحا پمپاژ گفته می شود وقتی موتور گاز مبرد که انواع گازها می باشد تحت فشار گذاشته و از لوله کوچک و بلندی که یک سر آن به درایر یا خشک کن متصل است و سر دیگر آن به اواپراتور متصل می گردد ، که گاز توسط موتور با فشار وارد لوله ی مویی می گردد و از سمت دیگر به علت نازک و تنگ بودن لوله به صورت مایع به فضای اواپراتور می رسد.

 




:: برچسب‌ها: تعویض فن یخچال هیمالیا , تعویض فیلتر یخچال بوش , تعویض فیلتر یخچال کنوود , تعویض فیلتر یخچال هیمالیا , تعویض لاستیک یخچال امرسان , تعویض لامپ یخچالlg , تعویض لوله گاز یخچال , تعویض هیتر یخچال اسنوا , تعویض هیتر یخچال سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: